10 saker att tänka på när du väljer AI-chatt

Uppdaterad

10 saker att tänka på när du väljer AI-chatt

AI-chatten kan bli en av era mest värdefulla investeringar – men för att den verkligen ska göra skillnad krävs ett genomtänkt val som tar hänsyn till hela verksamheten.

I det här webinariet delar vi med oss av 10 konkreta tips om hur du väljer rätt AI-chatt för just din kundservice.

Du får bl.a. tips hur du kan tänka kring:

  • Hur chatten blir en del av er helhetslösning och samverkar med andra kanaler.
  • Vilken teknisk kompetens som krävs – och varför onboardingprocessen är avgörande.
  • Säkerhet och dataskydd – vad behöver ni ha koll på?

Vi skickar med en checklista efter webinariet med tipsen samlade som hjälper dig att enkelt bocka av dem.

När?

17 juni / kl. 11:30-12:00

För vem?

Webinariet riktar sig till dig som planerar att införa AI-chatt i kundresan – och vill säkerställa att valet blir rätt från början, oavsett om du jobbar med kundservice, marknadsföring eller affärsutveckling.

Våra experter

Ellipse 17Ellipse 18

Madeleine Wahlqvist
Amanda Vestberg

Prompt Engineer
Sales Manager

Anmäl dig

Förnamn
Efternamn

Företagsmail
Telefonnummer

Land/region
Form stage

Kundo skyddar och respekterar din integritet. Dina personuppgifter används endast till att administrera ditt konto och tillhandahålla begärda produkter och tjänster. Med jämna mellanrum vill vi också kunna kontakta dig angående våra produkter och tjänster och skicka information om annat innehåll som vi tror kan vara intressant för dig.

  • Jag samtycker till att Kundo lagrar och behandlar mina uppgifter enligt Kundos integritetspolicy.

Välj rätt AI-chatt för din kundservice utifrån 10 konkreta tips.

Amanda Vestberg
Amanda Vestberg
- LinkedIn →
- Email →

iframe

warning Created with Sketch.