Kundservice i Norden 2025

Uppdaterad

Kundservice i Norden 2025

Trender, insikter och strategier för framtidens kundservice.

Upptäck hur AI, self service och teknologiska satsningar förändrar kundservicebranschen. Vår rapport bygger på insikter från 120 branschledare och erbjuder konkreta rekommendationer för att möta morgondagens utmaningar och möjligheter.

Höjdpunkter från rapporten:

  • 49 % av företagen implementerar AI under 2025.
  • 80 % satsar på self service-lösningar.
  • Strategiska åtgärder för att skapa en sömlös upplevelse.

Ladda ner rapporten

Företagsmail*

Telefonnummer*

Land/region

Form stage

Kundo skyddar och respekterar din integritet. Dina personuppgifter används endast till att administrera ditt konto och tillhandahålla begärda produkter och tjänster. Med jämna mellanrum vill vi också kunna kontakta dig angående våra produkter och tjänster och skicka information om annat innehåll som vi tror kan vara intressant för dig.

  • Jag samtycker till att Kundo lagrar och behandlar mina uppgifter enligt Kundos integritetspolicy.

Upptäck hur AI och self service formar framtidens kundservice. Ladda ner rapporten och få insikter för att ligga steget före.

Rebecca Haglöf

Rebecca Haglöf

warning Created with Sketch.