Framtidens kundservice: AI-genererad Self service
Framtidens kundservice: AI-genererad Self service
Kundos VD, Sofia Alexus, leder oss genom hur AI och self service kommer att forma kundservicebranschen tillsammans med vår Chief Product Officer, Sara Manding.
Vi utforskar:
- Hur AI kommer transformera kundservicemarknaden
- Vikten av att förstå och bemöta generationspreferenser
- Konkreta exempel på hur företag lyckas skapa en bra mix mellan assisterad service och Self-service
Få reda på hur du kan använda den senaste teknologin för att inte bara förbättra kundupplevelsen, utan också för att ge ditt företag ett försprång i en snabbt föränderlig miljö.
Vem är webbinariet för?
För dig som jobbar inom kundservice, eller leder/är ansvarig för ett kundserviceteam. Det är också intressant för dig som jobbar med marknadsföring, som till exempel webbansvarig.
Se webbinar
Företagsmail
Telefonnummer
Land/region
Form stage
Kundo skyddar och respekterar din integritet. Dina personuppgifter används endast till att administrera ditt konto och tillhandahålla begärda produkter och tjänster. Med jämna mellanrum vill vi också kunna kontakta dig angående våra produkter och tjänster och skicka information om annat innehåll som vi tror kan vara intressant för dig.
- Jag samtycker till att Kundo lagrar och behandlar mina uppgifter enligt Kundos integritetspolicy.
Är du redo att ta klivet in i den fjärde industriella revolutionen? I en era där teknologi förändras snabbt och affärslandskapet ständigt utvecklas, utforskar vi framtidens kundservice i ett spännande webbinar.
Sofia Alexus