Kundservice i Norden 2024

Uppdaterad

Kundservice i Norden 2024

För åttonde året i rad har vi tagit tempen på kundservicebranschen, undersökt vilka trender och utmaningar som råder samt hur kundservice har förändrats det senaste året. Resultatet har vi samlat i den här rapporten. Vi hoppas och tror att den kommer ge dig värdefulla insikter för 2024!

Du kommer bland annat få koll på det här:

  • Kundservice idag - vilka kanaler som används mest frekvent för ärendehantering och Self-service
  • AI:s centrala roll - en inblick i hur företag prioriterar och implementerar AI
  • Statistik och kundinsikter - hur verksamheter mäter sin kundservice och hur de använder insikter
  • Framtidens kundservice - de största trenderna som formar branschen och banar väg för bättre kundupplevelser

Trevlig läsning!

Ladda ner rapporten

Företagsmail*

Telefonnummer*

Land/region

Form stage

Kundo skyddar och respekterar din integritet. Dina personuppgifter används endast till att administrera ditt konto och tillhandahålla begärda produkter och tjänster. Med jämna mellanrum vill vi också kunna kontakta dig angående våra produkter och tjänster och skicka information om annat innehåll som vi tror kan vara intressant för dig.

  • Jag samtycker till att ta emot andra utskick från Kundo.*

Vi på Kundo är väldigt stolta och glada över att få dela med oss av resultaten från vår stora årliga kundserviceundersökning – Kundservice i Norden 2024.

Rebecca Haglöf

Rebecca Haglöf

warning Created with Sketch.