Service på kundernas villkor

Uppdaterad

Service på kundernas villkor

Med vårt Help Center och en sökbar kunskapsbas kan dina kunder både söka upp svaren på de vanligaste frågorna och kontakta dig om det behövs.

pexels-kampus-production-8428078

  • Minskar snabbt antalet återkommande frågor
  • Snabb installation och smidig uppdatering
  • Ännu snabbare med hjälp av AI

14 Help Center Delerbjudande Kunskapsplattformen

Minskar snabbt antalet återkommande frågor

Med ett Help Center kan du erbjuda dina kunder snabba svar på sina frågor och samtidigt minska återkommande frågor in till kundservice. Samla dina guider och vanliga frågor och svar i en sökbar FAQ på din hemsida.

Kundoheadway-5QgIuuBxKwM-unsplash

Snabb installation och enkel uppdatering

Våra system är utvecklade för att även ge dig den bästa servicen. Det går snabbt att installera och ditt team kan sedan enkelt ändra och uppdatera informationen som ni väljer att publicera. Släpper ni till exempel en ny produkt eller tjänst är det bara att lägga in till exempel nya guider, frågor och svar.

patrick-untersee-pI_2wdcdiDE-unsplash

Ännu snabbare med hjälp av AI

Ibland behövs ett personligt svar, men om du kopplar din mail till Help Center kan det ändå gå fort. Vår AI-funktion ger dig snabbt förslag på svar baserat på innehåll från dina guider, frågor och svar.

"De flesta föredrar att söka svar själva. Väldigt många behöver vår hjälp men inte på kontorstid."

Veronica Karlsson Tapio, Verksamhetsutvecklare, Teknik och fritidsförvaltningen Säffle – Åmål

Säffle (2)

Veronica Karlsson Tapio, Verksamhetsutvecklare, Teknik och fritidsförvaltningen Säffle – Åmål

Inspiration och insikter

Happy Homes\ \ Kundcase08 nov 2023\ \ Happy Homes digitala transformation banar vägen för en färgsprakande framtid \ \ Läs om hur Happy Homes skapade en framgångsrik digital kommunikation och en effektiv och personlig...\ \ \ Read more →\ \ \ Read more\ \ Kundcase08 nov 2022\ \ Så minskade Arla antal ärenden med 65% \ \ Christina Bröthlin på Arla berättar om hur deras forum i dag blivit en viktig del i den dagliga...\ \ \ Read more →\ \ \ Read more\ \ Kundcase15 nov 2022\ \ Mindre mail, mer glass! Hemglass effektiviserade kundkontakten med 40-60% \ \ Glassjätten Hemglass minskade antalet inkommande mail med hela 40-60% när de började använda Kundo....\ \ \ Read more →\ \ \ Read more

Framtidssäkra er kundservice idag

Boka demo Kontakta sälj

warning Created with Sketch.