Fler kanaler och fler separata system
Uppdaterad
Resources
Filter:
Fler kanaler och fler separata system
I den senaste upplagan av vår kundservicerapport ser vi tydliga trender att...
Rykande färska insikter från kundservicebranschen
Rapporten Kundservice i Norden 2022 är äntligen här! Ta bland annat del av trender, insikter och...
Hantera telefonsamtal direkt i Kundo
Kundo blir mer komplett med Kundo Calls. Snart kan ni också hantera era telefonsamtal i Kundo.
Mät NPS och utvärdera kunddialogen med Quicksearch
Mät NPS, följ upp och utvärdera kunddialogen enkelt med Kundo och Quicksearch.
Kundo förstärker styrelsen med ny ordförande
Nu tillsätter Kundo Fredrik Rönnlund som ny styrelseordförande. Fredriks gedigna erfarenhet från...
Kundo storsatsar på AI - Intervju med produktchef Emil Stenström
Nu påbörjar vi på Kundo en storsatsning inom AI för att förenkla arbetet inom kundservice!
GDPR - Kundo lagrar enbart data inom EU
Kundo lagrar enbart data och personuppgifter inom EU och följer utvecklingen av den föränderliga...
Det här behöver du veta om förändingarna i GDPR
Efter att EU-domstolen ogiltigförklarade Privacy Shield-avtalet mellan EU och USA hanterar vi på...