Kundservice i Norden 2024

Uppdaterad

Kundservice i Norden 2024

Kundservice i Norden 2024

Vi är glada att dela med oss av resultatet från vår stora, årliga undersökning om trender och utmaningar inom kundservicebranschen! Vår erfarna UX- och Servicedesigner, Anna Sifvert, kommer att vägleda dig genom sina analyser av rapporten.

Det här får du koll på:

  • De viktigaste trenderna och insikterna från rapporten
  • Intressanta jämförelser med andra undersökningar
  • Konkreta tips och exempel på hur du kan använda insikterna för att förbättra din kundservice

Vem är webbinariet för?

Webbinariet passar utmärkt för dig som ansvarar för- eller leder ett kundserviceteam. Det är också värdefullt för dig som jobbar som kundservicemedarbetare eller med marknadsföring och kommunikation.

Se webinar

Företagsmail*

Telefonnummer*

Land/region

Form stage

Kundo skyddar och respekterar din integritet. Dina personuppgifter används endast till att administrera ditt konto och tillhandahålla begärda produkter och tjänster. Med jämna mellanrum vill vi också kunna kontakta dig angående våra produkter och tjänster och skicka information om annat innehåll som vi tror kan vara intressant för dig.

  • Jag samtycker till att Kundo lagrar och behandlar mina uppgifter enligt Kundos integritetspolicy.

För åttonde året i rad har vi tagit tempen på kundservicebranschen. I detta webbinar utforskar vi resultatet och delar med oss av våra insikter!

Anna Sifvert

Anna Sifvert

warning Created with Sketch.