Ett enklare alternativ till en chatbot
Ett enklare alternativ till en chatbot
Kundos unika chattassistent är en hybrid mellan en traditionell chatt och ett system som kan avlasta kundservice på samma sätt som en chatbot.
Som en chatbot, fast enklare
Kundos chattassistent effektiviserar er kundservice och är ett enklare alternativ till en traditionell chatbot. Ni kommer igång snabbare och utan krångel. Chattassistenten finns lättillgänglig direkt på er hemsida, där den söker igenom och presenterar svar från er befintliga information – allt för att ge kunden en så smidig upplevelse som möjligt.
Effekten av en chatbot med förbättrad kundnöjdhet
En effektiv kundupplevelse bygger på att kunden får relevanta och snabba svar. Med chattassistenten förbättras kundserviceprocessen, vilket leder till en högre grad av nöjdhet hos era användare. Chattassistenten effektiviserar er kundservice samtidigt som den ser till att kunden alltid har en positiv upplevelse.
Utnyttja er befintliga kunskapsbas
Chattassistenten hämtar sin information direkt från er kunskapsbank eller ert frågeforum. Så snart något uppdateras där, blir det också tillgängligt i chatten. Med några enkla klick kopplar ni ihop era befintliga informationskällor. Kunden får relevanta förslag direkt i chatten, vilket gör att många frågor blir lösta redan innan de når kundservice.
Utforska fler produkter
AI Chat
Ge era kunder exakt vad de vill ha – snabb och enkel tillgång till svar, dygnet runt.
Helhetslösning för kundservice
Skapa en optimal servicemix mellan assisterad service och self service.
Help Center
Samla vanliga frågor och svar i en sökbar kunskapsdatabas.