Kundo Blog Resources
Resources
Filter:
Guides
Mätguiden
Vad tycker egentligen era kunder om mötet med er på kundservice? I den här guiden förklarar vi...
Read more
GDPR-säker chatt för kundservice
Kundo Chat uppfyller alla krav på datalagring, avtal och säkerhet enligt GDPR. Vi är en svensk...
Read more
CSAT och NPS i kundservice - så fungerar nyckeltalen
CSAT och NPS är några av de vanligaste mätetalen när det kommer till att följa upp kundservice. Men...
Read more
Köpguide för kundserviceverktyg
Att hitta rätt bland alla digitala kundserviceverktyg som finns på marknaden idag kan tyckas näst...
Read more
Chatt med BankID för säker identifiering
Med BankID i Kundo Chat kan ni säkert legitimera kunderna direkt i chatten.
Read more
Upptäck onödiga ärenden och minska belastningen på kundservice
Genom att förstå varför kunderna hör av sig kan ni göra förändringar som minskar kundservice...
Read more
Intervju med Björn och Rasmus om vd-bytet på Kundo
Vi satte oss ner med Rasmus och Björn för att höra vad som händer framöver och hur Björns roll i...
Read more
Så hanterar du missnöjda kunder och troll på sociala medier
Kundservice i sociala medier skiljer sig från tidigare beprövade kanaler. Ta del av hjälpsamma tips...
Read more
Kundservice och samarbete i gemensamma inkorgar - Kundos mailsystem
Att samarbeta i gemensamma och delade mailkorgar blir vanligt när antalet inkommande frågor blir så...
Read more