Produktbloggen
Produktbloggen
Här presenterar vi de senaste produktnyheterna.
Fyra nya funktioner för att göra be om hjälp ännu bättre
Vi har fått väldigt bra feedback på lanseringen av den nya versionen av be om hjälp-funktionen. Nu...
Ny funktion: Be om hjälp via mail
Be om hjälp är en funktion som används när man behöver fråga en person som inte har Kundo-konto om...
Nya funktioner för ärendehantering i Kundo
Att jobba med ärendehantering handlar i grunden om ordning och reda. En kund som hör av sig ska...
Svara på Instagram via Kundo
Nu kan du svara på Instagram-meddelanden via Kundo! Kanalen läggs till med några klick och dyker...
Logga in på Kundo med Single-Sign On (SSO)
Nu är det möjligt att koppla inloggningen på Kundo mot ert eget inloggningssystem via SSO. Access...
Bädda in Knowledge på er webbplats
Nu blir det möjligt att bädda in Knowledge på er egen webbplats. Ni kopierar helt enkelt in en...
Se vilka redaktörer som är online
Nu går det att se vilka redaktörer som är online i chatten. Klicka på den lilla pilen bredvid...
Snabbare access till "actions" för ett inlägg
I alla våra produkter finns en "kugghjulsmeny" som används för att komma åt specialactions för ett...
Ta kontakt via mail när chatten är offline
Nu lanserar vi möjligheten att skicka kunderna till en annan kanal när chatten är offline. Det gör...