Chatt blev en uppskattad lösning hos Stockholms universitet när öppet hus fick ställas in

Uppdaterad

Resources

Filter:

Blogg 30 apr 2020

Chatt blev en uppskattad lösning hos Stockholms universitet när öppet hus fick ställas in
Coronakrisen tvingade Stockholms universitet att snabbt och drastiskt ställa om till ett digitalt...

Blogg 27 apr 2020

Kraftigt ökad belastning och arbete på distans hos Akademikernas a-kassa
Under mars månad strömmade det in över 30 000 nya medlemmar och en mängd oroliga frågor till...

Nyheter 20 mar 2020

Nu storsatsar vi på produktutveckling - Standout Capital investerar 50 Mkr
Standout Capital investerar drygt 50 miljoner kronor i Kundo. Vi frågade VD Rasmus Kjellman om hur...

Blogg 18 mar 2020

Så använder du Kundos produkter bäst vid en kris
I perioder av osäkerhet och snabbt eskalerande kriser har kundservice en nyckelroll! Här kommer...

Nyheter 11 feb 2020

GDPR-säker chatt för kundservice
Kundo Chat uppfyller alla krav på datalagring, avtal och säkerhet enligt GDPR. Vi är en svensk...

Blogg 17 jul 2019

Kundservice och samarbete i gemensamma inkorgar - Kundos mailsystem
Att samarbeta i gemensamma och delade mailkorgar blir vanligt när antalet inkommande frågor blir så...

Blogg 14 mar 2019

Håll kunden uppdaterad - en nyckel till ökad kundnöjdhet
Inom kundservice ligger fokus ofta på att lösa ärenden snabbt och vid första kontakten. Många...

Blogg 22 feb 2019

AI för kundservice? Fyra frågor du behöver ha svar på!
AI är tveklöst en av de hetaste tekniktrenderna 2019. AI-trenden lovar automatisering,...

Blogg 11 feb 2019

Det gyllene snittet mellan svarstider och kundnöjdhet
Att svarstider påverkar kundnöjdhet är ingen hemlighet. Men istället för att känna den ständiga...

warning Created with Sketch.