Kundservice via Facebook Messenger: Möjligheter & utmaningar
Resources
Filter:
Blogg 31 jan 2019
Kundservice via Facebook Messenger: Möjligheter & utmaningar
Chattar ni mer era kunder via Messenger på er Facebooksida? Det borde ni göra! Ur kundens...
Blogg 03 jan 2019
AI för kundservice: Skilj på hype och faktisk nytta!
Hur kan Artificiell intelligens (AI) och maskinlärning (ML) användas för att automatisera och...
Blogg 28 mar 2018
Bättre texter i kundservice – därför lönar det sig!
Anna Hass driver textbyrån Expressiva, och håller Kundos utbildningar i skrivteknik och...
Blogg 05 feb 2018
Två exempel på fantastisk kundservice
Bra kundservice handlar inte bara om generösa öppettider i supporten eller snabba svar på kundernas...
Blogg 26 jan 2018
Därför är en livechatt viktig för ert varumärke
Här har vi listat fem anledningar till varför chatten är viktig för ert varumärke.
Blogg 08 jan 2018
Bättre kundservice med en riktigt bra FAQ
Har ditt företag ett verktyg för att alla medarbetare enkelt ska kunna publicera och hålla viktig...
Blogg 14 dec 2017
5 tips för bättre kundservice
Vad är det då som avgör om en kundserviceupplevelse är bra eller dålig? Vi har listat fem saker som...
Blogg 23 nov 2017
GDPR - 3 viktiga tips för dig som arbetar med kundservice
Hur påverkar GDPR företagens arbete med kundservice? Vilka personuppgifter får vi egentligen lagra?...
Blogg 20 feb 2017
Så arbetar ni bäst med chatt i er kundservice
Med en chatt på er hemsida får ni en ny kanal för er kundservice som är både effektiv och som...