Nyttan med en intern kunskapsdatabas i er kundservice
Resources
Filter:
Blogg 25 aug 2020
Nyttan med en intern kunskapsdatabas i er kundservice
Med en intern kunskapsbank får era kundservicemedarbetare stöd och hjälp i sitt arbete! Ni...
Blogg 24 aug 2020
Så skapar du effektiv hantering av mail till löneavdelningen
Att samarbeta i gemensamma och delade mailkorgar blir vanligt när antalet inkommande frågor blir så...
Blogg 25 jun 2020
Så kan du använda Kundo bortom klassisk kundservice
Oavsett vilken organisation det rör sig om står många inför liknande problem. Här lyfter vi bra...
Blogg 09 jun 2020
Kundo 10 år - Lärdomar från att skapa och skala en kultur av kundservice
Här skriver Björn Lilja, en av Kundos grundare, om en av företagets viktigaste framgångsfaktorer....
Blogg 04 jun 2020
Kundo - Ett svenskt alternativ till Freshdesk
Kundo är en helhetsleverantör för digital kundservice och erbjuder precis som Freshdesk stöd för...
Blogg 30 apr 2020
Chatt blev en uppskattad lösning hos Stockholms universitet när öppet hus fick ställas in
Coronakrisen tvingade Stockholms universitet att snabbt och drastiskt ställa om till ett digitalt...
Blogg 27 apr 2020
Kraftigt ökad belastning och arbete på distans hos Akademikernas a-kassa
Under mars månad strömmade det in över 30 000 nya medlemmar och en mängd oroliga frågor till...
Blogg 18 mar 2020
Så använder du Kundos produkter bäst vid en kris
I perioder av osäkerhet och snabbt eskalerande kriser har kundservice en nyckelroll! Här kommer...
Blogg 04 feb 2020
CSAT och NPS i kundservice - så fungerar nyckeltalen
CSAT och NPS är några av de vanligaste mätetalen när det kommer till att följa upp kundservice. Men...