Produktbloggen

Uppdaterad

Produktbloggen

Här presenterar vi de senaste produktnyheterna.

Fyra nya funktioner för att göra be om hjälp ännu bättre

Fyra nya funktioner för att göra be om hjälp ännu bättre

Vi har fått väldigt bra feedback på lanseringen av den nya versionen av be om hjälp-funktionen. Nu...

Ny funktion: Be om hjälp via mail

Ny funktion: Be om hjälp via mail

Be om hjälp är en funktion som används när man behöver fråga en person som inte har Kundo-konto om...

Nya funktioner för ärendehantering i Kundo

Nya funktioner för ärendehantering i Kundo

Att jobba med ärendehantering handlar i grunden om ordning och reda. En kund som hör av sig ska...

Svara på Instagram via Kundo

Svara på Instagram via Kundo

Nu kan du svara på Instagram-meddelanden via Kundo! Kanalen läggs till med några klick och dyker...

Logga in på Kundo med Single-Sign On (SSO)

Logga in på Kundo med Single-Sign On (SSO)

Nu är det möjligt att koppla inloggningen på Kundo mot ert eget inloggningssystem via SSO. Access...

Bädda in Knowledge på er webbplats

Bädda in Knowledge på er webbplats

Nu blir det möjligt att bädda in Knowledge på er egen webbplats. Ni kopierar helt enkelt in en...

Se vilka redaktörer som är online

Se vilka redaktörer som är online

Nu går det att se vilka redaktörer som är online i chatten. Klicka på den lilla pilen bredvid...

Snabbare access till "actions" för ett inlägg

Snabbare access till "actions" för ett inlägg

I alla våra produkter finns en "kugghjulsmeny" som används för att komma åt specialactions för ett...

Ta kontakt via mail när chatten är offline

Ta kontakt via mail när chatten är offline

Nu lanserar vi möjligheten att skicka kunderna till en annan kanal när chatten är offline. Det gör...

warning Created with Sketch.