Så skapar du en modern kundupplevelse: Insikter från årets rapport
Så skapar du en modern kundupplevelse: Insikter från årets rapport
Hur ser framtidens kundservice ut – och hur kan du förbereda din verksamhet?
I det här webinariet presenteras de viktigaste trenderna för kundservice 2025. Med utgångspunkt i vår rapport Kundservice i Norden 2025 delar Kundos VD, Sofia Alexus, sina insikter om hur företag kan möta kundernas ökade krav på snabb och personlig service.
Self service är kundernas nya förstahandsval, och företag satsar stort för att möta detta behov – 49 % planerar att införa AI, och 80 % investerar i self service-lösningar.
Under webinaret får du:
- De viktigaste trenderna som formar framtidens kundservice.
- Exklusiva insikter från vår rapport.
- Praktiska råd för att omsätta insikterna i handling.
För vem?
För dig som jobbar med kundservice, ledning eller strategi – vare sig du är chef, ansvarig för affärsutveckling eller fokuserar på kundupplevelser.
Se webinar
Företagsmail*
Telefonnummer*
Land/region
Form stage
Kundo skyddar och respekterar din integritet. Dina personuppgifter används endast till att administrera ditt konto och tillhandahålla begärda produkter och tjänster. Med jämna mellanrum vill vi också kunna kontakta dig angående våra produkter och tjänster och skicka information om annat innehåll som vi tror kan vara intressant för dig.
- Jag samtycker till att Kundo lagrar och behandlar mina uppgifter enligt Kundos integritetspolicy. *
Få koll på de viktigaste trenderna för kundservice 2025, och hur företag kan möta kundernas ökade krav på snabb och personlig service.
Sofia Alexus