Skapa en lyckad kundservicestrategi: 5 avgörande faktorer i en dynamisk tid

Uppdaterad

Resources

Filter:

Skapa en lyckad kundservicestrategi: 5 avgörande faktorer i en dynamisk tid

Skapa en lyckad kundservicestrategi: 5 avgörande faktorer i en dynamisk tid
Den här guiden ger dig konkreta tips och rekommendationer för hur du skapar en framgångsrik...

Feedback som är kul – Boosta ditt team och öka kundnöjdheten

Feedback som är kul – Boosta ditt team och öka kundnöjdheten
Med CSAT får du värdefulla insikter för att förbättra feedback och coachning.

Framtidens kundservice: AI-genererad Self-service

Framtidens kundservice: AI-genererad Self service
Är du redo att ta klivet in i den fjärde industriella revolutionen? I en era där teknologi...

AI-driven kundservice: Från vision till verklighet

AI-driven kundservice: Från vision till verklighet
I denna guide får du matiga insikter och tips om hur du kan påbörja din resa mot smartare och mer...

Så skapar du en kostnadseffektiv kundservice som ger nöjdare kunder

Så skapar du en kostnadseffektiv kundservice som ger nöjdare kunder
Det behöver inte vara ett komplicerat eller tidskrävande projekt att förbättra sin kundservice. Med...

Utforska AI - möjligheter och utmaningar inom kundservice

Utforska AI - möjligheter och utmaningar inom kundservice
I det här webbinariet utforskar vi det dynamiska landskapet av artificiell intelligens (AI) och de...

Kundo − Ett nära och enklare alternativ till Zendesk

Kundo − Ett nära och enklare alternativ till Zendesk
Kundo är en helhetsleverantör för digital kundservice och erbjuder, precis som Zendesk, stöd för...

Framtidens kundservice: Self service öppnar nya dörrar

Framtidens kundservice: Self service öppnar nya dörrar
Utforska varför self service inte bara är en trend, utan en nödvändighet för företag som vill...

Kundservice i Norden 2024

Kundservice i Norden 2024
För åttonde året i rad har vi tagit tempen på kundservicebranschen. I detta webbinar utforskar vi...

warning Created with Sketch.