Upptäck onödiga ärenden och minska belastningen på kundservice

Uppdaterad

Image

Resources

Filter:

Blogg 23 aug 2019

Upptäck onödiga ärenden och minska belastningen på kundservice
Genom att förstå varför kunderna hör av sig kan ni göra förändringar som minskar kundservice...

Nyheter 21 aug 2019

Intervju med Björn och Rasmus om vd-bytet på Kundo
Vi satte oss ner med Rasmus och Björn för att höra vad som händer framöver och hur Björns roll i...

Blogg 15 aug 2019

Så hanterar du missnöjda kunder och troll på sociala medier
Kundservice i sociala medier skiljer sig från tidigare beprövade kanaler. Ta del av hjälpsamma tips...

Guider 19 jun 2019

Våra 10 budord för bra kundservice
Bra kundservice är idag nödvändigt för att vara konkurrenskraftig. Med våra tips och råd vill vi...

Blogg 12 jun 2019

Som kundservicechef sätter du tonen för hela din avdelning
Rätt verktyg och processer är viktigt, men kanske ännu viktigare är grundläggande psykologiska...

Blogg 14 maj 2019

Fler och fler inser kraften i bra kundservice
Den tekniska revolutionen driver på utvecklingen av kundservice och kräver en mer strategisk roll...

Blogg 18 apr 2019

Utan rätt förutsättningar får kundservice svårt att nå sina mål
På samma sätt som att målen måste vara realistiska så måste du också ha rätt förutsättningar. Utan...

Blogg 05 apr 2019

Vikten av multi- och omnikanal i kundservice
Då kunden kommer i kontakt med kundservice i all sin interaktion med företaget blir bra kundservice...

warning Created with Sketch.