Upptäck onödiga ärenden och minska belastningen på kundservice
Resources
Filter:
Blog Posts
Så hanterar du missnöjda kunder och troll på sociala medier
Kundservice i sociala medier skiljer sig från tidigare beprövade kanaler. Ta del av hjälpsamma tips...
Read more
Kundservice och samarbete i gemensamma inkorgar - Kundos mailsystem
Att samarbeta i gemensamma och delade mailkorgar blir vanligt när antalet inkommande frågor blir så...
Read more
Fler och fler inser kraften i bra kundservice
Den tekniska revolutionen driver på utvecklingen av kundservice och kräver en mer strategisk roll...
Read more
Kundservice i Sociala medier - mer än bara vanlig kundservice
Social listening via er kundservice kan skörda framgångar för varumärket. Att ni bryr er ger ringar...
Read more
Utan rätt förutsättningar får kundservice svårt att nå sina mål
På samma sätt som att målen måste vara realistiska så måste du också ha rätt förutsättningar. Utan...
Read more
Vikten av multi- och omnikanal i kundservice
Då kunden kommer i kontakt med kundservice i all sin interaktion med företaget blir bra kundservice...
Read more
Håll kunden uppdaterad - en nyckel till ökad kundnöjdhet
Inom kundservice ligger fokus ofta på att lösa ärenden snabbt och vid första kontakten. Många...
Read more
AI för kundservice? Fyra frågor du behöver ha svar på!
AI är tveklöst en av de hetaste tekniktrenderna 2019. AI-trenden lovar automatisering,...
Read more