Våra 10 budord för bra kundservice
Våra 10 budord för bra kundservice
Bra kundservice är idag nödvändigt för att vara konkurrenskraftig. Med våra tips och råd vill vi...
Resurser
Relaterade artiklar
Som kundservicechef sätter du tonen för hela din avdelning
Rätt verktyg och processer är viktigt, men kanske ännu viktigare är grundläggande psykologiska...
Fler och fler inser kraften i bra kundservice
Den tekniska revolutionen driver på utvecklingen av kundservice och kräver en mer strategisk roll...
Kundservice i Sociala medier - mer än bara vanlig kundservice
Social listening via er kundservice kan skörda framgångar för varumärket. Att ni bryr er ger ringar...
Utan rätt förutsättningar får kundservice svårt att nå sina mål
På samma sätt som att målen måste vara realistiska så måste du också ha rätt förutsättningar. Utan...
Vikten av multi- och omnikanal i kundservice
Då kunden kommer i kontakt med kundservice i all sin interaktion med företaget blir bra kundservice...
Håll kunden uppdaterad - en nyckel till ökad kundnöjdhet
Inom kundservice ligger fokus ofta på att lösa ärenden snabbt och vid första kontakten. Många...
AI för kundservice? Fyra frågor du behöver ha svar på!
AI är tveklöst en av de hetaste tekniktrenderna 2019. AI-trenden lovar automatisering,...
Det gyllene snittet mellan svarstider och kundnöjdhet
Att svarstider påverkar kundnöjdhet är ingen hemlighet. Men istället för att känna den ständiga...